Tajniacy (Codenames), A11B-887B6

4 ofert od 47,74 zł do 55,83 zł
Szczegóły
Producent REBEL.pl
EAN 5901549927672
Opis

świetnA ZESPOŁOWA ZABAWA DEDUKCYJNA!

Jedna z najkorzystniejszych gier imprezowych.
Tytuł z pierwszej dwudziestki prestiżowego rankingu BoardGameGeek.

Wiek: od 14 lat
ilość graczy: 2-8
Czas gry: ok. 10 minut
Wydawca: Rebel
Projektant: Vlaada Chvátil
Ilustrator: Tomáš Kučerovský
Wydanie: polskie

NA CZYM POLEGA GRA?
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swymi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszelkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia dodatkowo - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoją drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i poprzez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych dobrych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
Nie bez powodu "Tajniacy" podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Powoduje to, iż w "Tajniaków" można grać nieprzerwanie poprzez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.
Dwie dostępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne oczekiwania. Obie są nad wyraz satysfakcjonujące.
Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można obszerniejszą typowo liczbę graczy, co sprawia, iż gra świetnie sprawdza się na imprezach.

Zawartość pudełka:
16 kafelków agentów w dwóch kolorach • 1 kafelek podwójnego agenta • 7 kafelków niewinnych obserwatorów • 1 kafelek zabójcy • 40 kart kluczy • 1 instrukcja • 1 podstawka • 1 klepsydra • 200 kart z 400 kryptonimami

rozmiary opakowania: 230 x 170 x 50 mm